Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
Privacy statement
X
Klantenservice

Veel gestelde vragen


Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Iets moois gevonden in onze webshop? Dank kun je je bestelling ook ophalen bij het afhaalpunt in onze winkel in Nistelrode. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een e-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt. Je kunt vervolgens hier een tijdslot reserveren. Na je reservering ontvang je direct een bevestiging per e-mail met daarin het door jou gereserveerde tijdslot. Niet vergeten: neem bij het afhalen van je item(s) je bestelbevestiging mee – geprint of op je telefoon. Je vindt het afhaalpunt in de serre van ’t Bakhuys: Laar 8, 5388 HE in Nistelrode.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling afgeven bij een DHL afhaalpunt, het dichtstbijzijnde afhaalpunt vindt u hier. Alvorens u het pakket afgeeft maakt u een verzendetiket aan, voor meer informatie klik hier.
 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

U kunt uw pakket afgeven bij een DHL afhaalpunt. Wij brengen vervolgens € 4,95 retourkosten in rekening, dit bedrag wordt in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag.
 

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?

Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 30 dagen de tijd om uw aankoop te ruilen of te retourneren. Op het bijgevoegde retour- en ruilformulier kunt u aangeven welke artikelen het betreft. Let op: het ruilen van een artikel kan alleen tegen een andere maat- en/of kleur.

Tip: wilt u zeker zijn van uw ruiling? Neemt u alvorens telefonisch of per mail contact met ons op. Wij dragen er zorg voor dat het gewenste artikel indien voorradig voor u gereserveerd wordt. Zo bent u verzekerd van uw ruiling!

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen uw bestelling annuleren. Mocht u iets willen wijzigen of annuleren neemt u dan tijdig contact op met onze klantenservice. 
             

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen, storten wij meestal dezelfde dag nog het aankoopbedrag terug op uw rekening. Na ontvangst en verwerking van uw retour ontvangt u automatisch bericht per e-mail. Een retourzending, afgegeven bij een DHL Parcelshop, is vanaf het moment van afgifte maximaal 5 werkdagen onderweg. Daarom kan het maximaal 10 dagen duren voordat u het aankoopbedrag weer op uw rekening ziet.

Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?

  • Besteld maandag tot en met donderdag voor 15.00 uur? 
    Uw pakket wordt de volgende werkdag (thuis)bezorgd.
  • Besteld op vrijdag voor 15.00 uur?
    Uw pakket wordt de navolgende werkdag (maandag) (thuis)bezorgd.
  • Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend?
    Uw pakket wordt de navolgende werkdag (dinsdag) thuisbezorgd.

De status van uw zending?

Waar uw pakket zich bevindt, achterhaalt u via de track en trace link welke u ontvangen heeft in de e-mail genaamd “uw bestelling is onderweg”. Bij het retourneren van uw pakket via een DHL afhaalpunt ontvangt u bij afgifte een zendingsnummer. Via www.dhlparcel.be kunt het pakket volgen tot aan het sorteercentrum. Het kan dan nog maximaal 2 werkdagen duren voordat wij uw pakket retour ontvangen.

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu?

Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Uw pakket wordt dan automatisch de eerstvolgende bezorgdag nogmaals aangeboden. Was u niet thuis toen de bezorger bij u aan de deur stond? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, uw postcode en het soort pakket kunt u zelf ingrijpen in het bezorgproces en een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen die u schikt.

Spaar ik online ook voor de 5% spaarbonus?

Met uw van Tilburg Online account krijgt u bij iedere aankoop 5% van het besteedde bedrag bijgeschreven op uw persoonlijke spaarrekening! Dit bedrag wordt ieder voor- en najaar uitgekeerd in de vorm van een online waardecheque. De persoonlijke waardecheque, die u heeft ontvangen voor aankopen in onze vestiging in Nistelrode, kan ook online verzilverd worden. Voor meer informatie vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Een klacht melden?

Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door u gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dat direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer en klantnummer naar [email protected] Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Nistelrode.

Betaalmogelijkheden

Ik heb mijn kleding retour gestuurd en ontvang nu toch een factuur van Riverty. Wat nu?

Indien u de bestelling retour stuurt (dit duurt maximaal vijf werkdagen) dan geeft Van Tilburg Mode uw retourzending door aan Riverty. Vervolgens ontvangt u van Riverty binnen 48uur automatisch een nieuw betalingsoverzicht met de nog te betalen (retour)kosten. 

Ik heb mijn bestelling al binnen, ik heb echter nog geen factuur van Riverty ontvangen?

U ontvangt de factuur van Riverty ongeveer zes dagen na het plaatsen van uw bestelling. Mocht deze termijn zijn verstreken dan kunnen er verschillende redenen zijn dat u uw factuur nog niet hebt ontvangen. Wellicht is deze in de spam van uw mailbox terecht gekomen. Via de website van Riverty kunt u een kopie van uw factuur opvragen. 

Bestellen buiten België?


Ook dat is mogelijk! Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor de gewenste landkeuze. Omdat hier vaak hogere kosten aan verbonden zijn, zijn wij dan helaas ook genoodzaakt hogere verzendkosten in rekening te brengen. Staat het land van uw keuze niet weergegeven? Neemt u dan contact met ons op. De kosten van het retourneren buiten België zijn voor uw eigen rekening. U ontvangt het volledige door u betaalde aankoopbedrag retour exclusief de retourkosten.
  

Ordering & Shipping outside Belgium?

That's also possible! When completing your order, choose the desired country in the dropdown box. Because of the higher shipping costs off most foreign returns, we are mostly forced to charge a higher shipping fee. The shipping costs of returning your order are for your own costs. 

Welkom op onze website! Om je de beste gebruikservaring te bieden, werken wij met cookies. Je kunt je voorkeuren hieromtrent wijzigen via instellingen. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk ons cookiebeleid en onze privacy statement voor meer inhoudelijke informatie.