Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
Privacy statement
X
Klantenservice

Algemene voorwaarden Van Tilburg Mode

Op deze pagina leest u wat u van ons en onze webshop kunt verwachten. Bij Van Tilburg houden we niet van ingewikkelde lappen tekst, we hebben het dus lekker kort en bondig voor je gehouden.
Van Tilburg Mode houdt zich natuurlijk aan de algemene voorwaarden zoals opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Heeft u toch zin in lange, juridische teksten? U vindt deze algemene voorwaarden hier.

Identiteit van de ondernemer

Van Tilburg Mode & Sport B.V.
Handelend onder de naam: Van Tilburg Mode
Laar 8
5388 HE, Nistelrode
KvK: 160.543.22
BTW nr.: NL 00.88.55.730.B.01

U kunt ons bereiken via:
Telefoonnummer: +31 (0)412 617172
email: klantenservice@vantilburgmode.be 
Facebook: www.facebook.com/VanTilburgMode
YouTube: www.youtube.com/VanTilburgMode
Instagram
Dames: www.instagram.com/vantilburgwomenfashion
Heren: www.instagram.com/vantilburgmenfashion
Sport: www.instagram.com/vantilburgsport
Kinderen: www.instagram.com/vantilburgkidsfashion

Van Tilburg Mode is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur
Zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur

Komt u naar onze winkel toe?
Gezellig! Maar helaas is die, in tegenstelling tot onze webshop, niet 24/7 open. Hier vindt u onze openingstijden: www.vantilburg.nl/contact/ 

De overeenkomst


1.U doet online zaken met Van Tilburg Mode in een veilige webomgeving. De pagina’s waar u uw persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd.
2.Als u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht u de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al naar u onderweg is.
3.Het overzicht van uw bestelling sturen we u per e-mail en sluiten we bij in het pakket. We vragen u de (digitale) bon zorgvuldig te bewaren. Altijd handig.

Het aanbod

De artikelen worden aangeboden in de webshop van Van Tilburg online bestaan uit een breed assortiment van kleding, accessoires en schoenen. 

Herroepingsrecht: Retourneren en Ruilen

Bent u niet blij met uw aankopen? Bij Van Tilburg Mode doen we niet graag moeilijk; u mag uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder verdere verplichtingen. Gebruik hiervoor het retour- en ruilformulier dat we mee hebben gestuurd met uw bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in de originele verpakking naar ons terug.  

Retouren

Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee u de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit u de artikelen terug te zenden, dan brengen we daarvoor € 4,95 retourkosten in rekening, die we in mindering brengen op het terug te storten bedrag. Retourneren in onze winkel, Van Tilburg Mode & Sport in Nistelrode, is gratis!

Ruilen

Is de maat niet goed of vindt u een ander kleurtje toch mooier? Geen probleem. Bij ruilingen brengen we geen retourkosten in rekening.
Meer informatie over ruilen & retourneren vind je hier.

De prijs

De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Wanneer het om een actieprijs gaat, communiceren we dat duidelijk. We hanteren in onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Nistelrode. Bij verzendingen binnen Nederland worden géén verzendkosten in rekening gebracht.

Levering

  1. Op werkdagen (maandag t/m donderdag) vóór 15.00 uur besteld, is de volgende dag al in huis, tenzij we een andere datum met uw hebben afgesproken. Bestelt u van donderdag na 15.00 uur tot vrijdag voor 15.00 uur, dan heeft u uw pakket maandag in huis. Bestelt u vanaf vrijdag 15.00 uur tot en met zondag– dan bezorgen we uw bestelling op dinsdag. 
  2. Wanneer de levering onverwachts langer duurt dan gepland, hoort u dat zo snel mogelijk en in ieder geval vóór uw bestelling thuis zou hebben verwacht. Op dat moment kunt u, indien gewenst, afzien van uw aankoop en ontvangt u direct uw geld terug. 
  3. Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijgt u uw geld terug. Als u wilt gaan we op zoek naar een goed alternatief. Zo'n vervangend artikel mag u altijd kosteloos retourneren. 
  4. We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht u desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren. 

Transportgarantie

U heeft recht op een goed product. Wanneer een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid. Als u na het openen van het pakket schade constateert, neem dan direct contact op met ons. Wij zorgen voor een passende oplossing. 

Conformiteit en garantie

1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. 
2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument te zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemers kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand. 


Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het ons dan snel weten. U krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben om u probleem te verhelpen of recht te zetten. We zullen er hoe dan ook alles aan doen een oplossing te vinden. 

Een klacht over een artikel, dienst of service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van BeCommerce (http://www.becommerce.be/nl). De klacht wordt zowel naar de desbetreffende ondernemer als naar BeCommerce gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. 


Geschillen

Komen we er echt niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. We hebben het namelijk nog nooit meegemaakt..

Tevens wijzen wij u op het recht als consument om uw geschil te melden via het ODR platform van de Europese. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


BeCommerce gedragscode 

Van Tilburg Mode is aangesloten bij de Belgische brancheorganisatie BeCommerce en conformeert zich daarmee ook aan de BeCommerce gedragscode. 


Afterpay: veilig achteraf betalen

Van Tilburg Mode biedt de betaaloptie betaling achteraf aan via AfterPay. Indien u voor deze betaalmogelijkheid kiest, worden de rechten ten aanzien van het voor jouw aankopen verschuldigde bedrag door Van Tilburg Mode overgedragen aan AfterPay en gelden de betalingsvoorwaarden van AfterPay welke zijn in te zien op de website van AfterPay onder deze link: https://www.afterpay.be/nl/klantenservice/betalingsvoorwaarden.

Welkom op onze website! Om je de beste gebruikservaring te bieden, werken wij met cookies. Je kunt je voorkeuren hieromtrent wijzigen via instellingen. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk ons cookiebeleid en onze privacy statement voor meer inhoudelijke informatie.